Glasvezel storing

Heeft u een storing aan uw glasvezelverbinding? Volg dan de volgende stappen:
  • Controleer eerst of het spanningslampje op uw modem brandt. Dit lampje zit links boven op uw modem en moet groen branden. Brandt dit lampje niet, dan heeft u vanzelfsprekend een electriciteitstoring.
  • Naast het spanningslampje zit het lampje voor de glasvezelverbing, aangeduid met twee pijltjes. Ook dit lampje moet branden. Brandt dit lampje niet? Dan heeft u een glasvezelstoring. U kunt daaarvoor contact opnemen met de storingsdienst van NDIX via telefoonnummer: 053-7114177. Tijdens kantooruren (08.30-17.00 uur) kunt u rechtstreeks bij dit nummer terecht. Buiten kantooruren zal u gevraagd worden een pincode in te voeren. Deze pincode heeft u per post van NDIX ontvangen.Storingen dienen altijd telefonisch gemeld te worden.
    Bij het melden van een storing dient u de gegevens van uw aansluiting (contract- en poortnummer) bij de hand te hebben.
    Indien het storingsnummer niet bereikbaar is, kunt u contact opnemen met: 06-28211454.
  • Branden beide lampjes maar heeft u toch geen internet? Neem dan contact op uw provider of uw ICT-dienstverlener. 

Stichting Beheer Bedrijventerreinen Uden
Frontstraat 1c, 5405 AK Uden, T 0413 24 99 72, F 0413 27 11 64



Disclaimer | Sitemap