Glasvezel storing
Heeft u een storing aan uw glasvezelverbinding? Volg dan de volgende stappen:
-
Controleer eerst of het spanningslampje op uw modem brandt. Dit lampje zit links boven op uw modem en moet groen branden. Brandt dit lampje niet, dan heeft u vanzelfsprekend een electriciteitstoring.
-
Naast het spanningslampje zit het lampje voor de glasvezelverbing, aangeduid met twee pijltjes. Ook dit lampje moet branden. Brandt dit lampje niet? Dan heeft u een glasvezelstoring. U kunt daaarvoor contact opnemen met de storingsdienst van NDIX via telefoonnummer: 053-7114177. Tijdens kantooruren (08.30-17.00 uur) kunt u rechtstreeks bij dit nummer terecht. Buiten kantooruren zal u gevraagd worden een pincode in te voeren. Deze pincode heeft u per post van NDIX ontvangen.Storingen dienen altijd telefonisch gemeld te worden.
Bij het melden van een storing dient u de gegevens van uw aansluiting (contract- en poortnummer) bij de hand te hebben.
Branden beide lampjes maar heeft u toch geen internet? Neem dan contact op uw provider of uw ICT-dienstverlener.